מקדמים ביטחון תזונתי

ICL היא שחקנית חיונית בשרשרת אספקת המזון הגלובלית, וככזאת היא מחויבת לשיפור הביטחון התזונתי. ICL תורמת לביטחון התזונתי באמצעות מגוון רחב של פתרונות טכנולוגיה חקלאית (Ag Tech), דשנים, חלבונים חלופיים ומוצרים נוספים המאפשרים להאריך את חיי המדף של מוצרי מזון או להפחית בזבוז מזון.  \
2.1
עד 2030, מיגור הרעב והבטחת נגישות עבור כל בני האדם, במיוחד עניים ובמצבים פגיעים, לרבות פעוטות, למזון בטיחותי, מזין ומספק בכל ימות השנה.

איכות מהמכרה לשדה

ICL מבטיחה את איכותם של מוצריה מתהליך הייצור ועד לשדה, באמצעות נקיטת אמצעי בקרה ובדיקה מחמירים. 

 דשנים מינרליים אחראים ליותר ממחצית תפוקת המזון העולמית.

ICL מציעה מגוון רחב של פתרונות כדי לסייע לחקלאים לגבור על אתגרים חקלאיים, ומאפשרים להם להגדיל את תפוקות היבול בקרקעות חקלאיות קיימות ולמנוע המרה עודפת של בתי גידול טבעיים לקרקע חקלאית. מוצריה של ICLמאפשרים למגדלים להגדיל את היבולים ולשפר את איכותם, להגביר את יעילות ניצול הנוטריינטים (ניצול גבוה יותר של חומרי ההזנה בגידולים), לצמצם את צריכת מים (H2Flo), לשמור על הסביבה על-ידי צמצום אובדן (חלחול ונידוף) של נוטריינטים, ולקבל החלטות מבוססות-נתונים באמצעות חקלאות מדייקת.

Cool Farm Alliance

ICL חברה ב-Cool Farm Alliance (CFA), התומכת ביעדי קיימוּת של חברות ומהווה פלטפורמה ענפית לפיתוח ושימוש במדדי חקלאות בת-קיימא. מטרת ה-CFA היא לאפשר למיליוני מגדלים בכל העולם לקבל החלטות מושכלות יותר בשדה, המפחיתות את השפעתם הסביבתית. כלי ה-Cool Farm Tool (CFT) מסייע לחקלאים להעריך ולמדוד טביעת-רגל של גזי חממה, צריכת מים, ואובדן מגוון ביולוגי לאורך שרשרת האספקה שלהם. ביכולתם של חקלאים לסנן את הפליטות לפי סוגי הגידולים (כגון עגבניות, בצל, פטרוזיליה, גזר ורבים אחרים). ה- CFT מאפשר לחקלאים להבין ולאתר מוקדי פליטות מים וגזי חממה בשדה, ולבנות מודלים של אסטרטגיות שונות לצמצומן.

ICL חותרת להגברת המעורבות, החינוך והשיתוף בידע הנוגע לשיטות דישון יעילות ובנות-קיימא.

הידרדרות באיכות הקרקע, כמו גם החלתן של תקנות רגולטוריות חדשות (דוגמת דירקטיבת החנקות של האיחוד האירופי, ומדיניות אפס גידול בשימוש בנוטריינטים בסין החל משנת 2020), מגבירות את האתגר הטמון בהזנת אוכלוסייתו הגדלה של העולם. כתוצאה מכך, הצורך בטכניקות חקלאיות יעילות גבר גם הוא. על מנת לאפשר גידול ביבולים בקרקע חקלאית קיימת, ישנה חשיבות רבה בקידום שימוש נכון בדשנים.

ICL הקימה תוכנית לימוד והכשרה גלובלית ללקוחותיה בכל רחבי העולם, לקידום שימוש בטיחותי ואחראי בדשנים. האגרונומים של ICL נוטלים חלק פעיל בהכשרת חקלאים בנושאי שימוש יעיל ומאוזן בדשנים. שימוש מאוזן בדשנים כולל יישום נוטריינטים (חומרי הזנה) לצמחים ביחס מיטבי ובכמויות מתאימות על מנת ליהנות מתפוקות יבול גדולות יותר ובאיכות טובה יותר. מטרתם של מאמצים אלה היא לשמור על פוריות הקרקע עבור הדורות הבאים ומניעת המרתם של שטחי טבע לקרקע חקלאית.

חומרי הזנה חיוניים

חנקן (N), זרחן (P) ואשלגן (K) הם שלושת חומרי ההזנה (נוטריינטים) החיוניים לגדילתם של צמחים. שלושה חומרי הזנה אלו מצויים בקרקע, אך שימוש מתמשך בקרקע לעיבוד חקלאי מדלדל את ריכוזיהם של יסודות חיוניים אלו. עם חלוף הזמן, תהליך זה עלול להוביל לירידה בתפוקות היבול ולחייב שימוש בדשנים על מנת להשיב חומרי הזנה לקרקע. 

כל אחד משלושת הנוטריינטים ממלא תפקיד אחר בהתפתחות הצמח. בהיעדרם, אין ביכולתם של הצמחים לממש את פוטנציאל הצמיחה שלהם. האשלגן מגביר את התפוקה והאיכות של תוצרת חקלאית, משפר את עמידות הצמחים בפני מחלות ומזיקים ואת חסינותם בפני בצורת וקור, מסדיר את רמות המים בצמח, תורם להתפתחות מערכת שורשים חזקה ובריאה, ומשפר את עמידותה של תוצרת חקלאית באחסון והובלה. האשלגן אף מגביר את יעילות השימוש בחנקן וחומרי הזנה אחרים. לפיכך, השימוש באשלגן מביא לניצול טוב יותר של דשן חנקן ומונע את חלחולו למי תהום או נידופו.

לא קיימים תחליפים מלאכותיים לזרחן ולאשלגן. נוטריינטים אלה הם הבסיס לשרשרת האספקה של ICL, ומופקים במכרות ICL ברחבי העולם.

בנוסף למינרלים שנזכרו לעיל, ל-ICL סל מוצרים מגוון המאפשר התאמה מיטבית לצרכיהם של לקוחותיה. הדשנים המיוחדים של ICL כוללים מגוון דשנים, המכילים מיקרו-נוטריינטים, ליישום באמצעות הדשייה (fertigation) ודישון בריסוס עלוותי. פוליסולפט, וסדרות מוצרי הדישון המבוססים עליו (PKpluS ו-PotashpluS), מספקים לגידולים נוטריינטים חיוניים כגון גופרית, מגנזיום וסידן.

תחליפי חלבון וצמצום בזבוז מזון

חלבונים חלופיים

מוצרי ICL מאפשרים לחברות ליצור אינסוף מוצרי מזון המבוססים על חלבונים חלופיים. החברה פיתחה טכנולוגיה קניינית לייצור חלבונים על בסיס צמחי שכמעט לא ניתן להבחין בינם לבין מוצרים מסורתיים על בסיס בשר. סל פתרונות זה, מערכת ®ROVITARIS, מאפשר הפיכת חלבונים לבעלי מרקם סיבי, וכן יצירת מרקמים ותחליבים (אמולסיות) נוספים. המערכת מאפשרת ללקוחות להחליף את חלבוני הבשר בחלבונים על בסיס צמחי, שהם יותר ברי-קיימא ומצריכים משאבים פחותים בהרבה.  

הארכת חיי מדף וצמצום בזבוז מזון

ICL מייצרת סדרת מוצרים המאפשרים צריכה בטוחה של מוצרי מזון בעלי חיי מדף ארוכים יותר. כך, ניתן להשתמש במוצרי מזון אלה במדינות רבות שבהן אמצעים לקירור נאות של המזון אינם זמינים, וכתוצאה מכך צריכתם של מוצרי מזון רבים, כגון מוצרי חלב, היא מוגבלת.

לקריאה נוספת

האתר עושה שימוש בcookies . כדי לספק לך חווית גלישה טובה יותר, וכן למטרת סטטיסטיקה, איפיון ושיווק.