כרייה בת-קיימא ב-ICL איבריה (Iberpotash)

ICL היא חברת הכרייה התת-קרקעית הגדולה הראשונה, בספרד ובאירופה, של מינרלים שאינם צחיחים, המחזיקה בהסמכת כרייה בת-קיימא ביחס לכל פעילויותיה. \

בשנת 2020 ICL איבריה עברה הסמכה לפי תקני UNE 22470 ו-UNE 22480, יוזמה המכונה בשם "לקראת כרייה בת-קיימא" (TSM), המסמיכים את ICL איבריה כחברת כרייה בת-קיימא.

ספרד היא המדינה הראשונה באירופה שאימצה תקנים אלה, המקודמים בהובלתו הגלובלית של איגוד הכרייה בקנדה (MAC).

תקני יוזמת TSM, אשר אושרו ומוסדרים על-ידי רשות התקינה הספרדית (UNE), דורשים מחברות כרייה לבצע ביקורת שנתית של ביצועיהן בתחומי מפתח, לרבות ניהול שיירים, מעורבות קהילתית, בטיחות וגהות, שימור מגוון ביולוגי, ניהול משברים, צריכת אנרגיה וניהול פליטות גזי חממה, ומניעת עבודת ילדים ועבודה בכפייה. דוח הביקורת זמין לציבור ועובר אימות חיצוני מדי שלוש שנים, כדי להבטיח את דיוק הדיווחים. 

כחלק ממודל הכרייה בת-הקיימא שלה, באפריל 2021 חתמה ICL איבריה על הסכם עם רשות המים של קטלוניה (ACA) להקמתו של מאסף (collector) חדש למים מליחים. הסכם זה מאפשר לחברה לקדם פרויקט תעשייתי גדול. בנוסף, נבנתה רמפה תפעולית באורך של 5.2 ק"מ, המחברת בין מכרה Cabanasses למפעל Súria, מה שהביא להפחתה משמעותית של שינוע במשאיות ופליטות פחמן דו-חמצני, כמו גם לשיפור תנאי הבטיחות והאוורור.

האתר עושה שימוש בcookies . כדי לספק לך חווית גלישה טובה יותר, וכן למטרת סטטיסטיקה, איפיון ושיווק.